zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Dostawa i odbiór osobisty: drukarnia online www.rod.biz.pl


  • Zamówione produkty / usługi dostarczane są w sposób wskazany przez Klienta z chwila składania Zamówienia na sklepie. Przesyłka jest wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej z reguły dociera do Klienta na drugi dzień roboczy po dniu nadania paczki. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej są ubezpieczone – koszty ubezpieczenia ponosi agencja reklamowa ROD.
  • Wysyłka odbywa się za pośrednictwem jednej z pięciu firm kurierskich DPD, DHL, GEIS / K-EX, GLS, INPOST i innych.
  • W dniu nadania paczki Klient otrzyma potwierdzenie pocztą elektroniczną o wysłaniu.
  • Czas dostawy zwykle wynosi do 2 dni roboczych, od momentu nadania przesyłki.
  • Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00, inne godziny doręczenia lub konkretną godzinę dostarczenia paczki należy uzgadniać indywidualnie z firmą spedycyjną. W przypadku nie obecności przy próbie doręczenia paczki pod wskazanym adresem dostawy, kurier zostawia awizo z numerem kontaktowym. Należy uzgodnić z Kurierem kolejny termin dostawy. Firma kurierska ponowi próbę dostawy w ciągu trzech kolejnych dni roboczych od daty pozostawienia Awizo. Bezpłatne są tylko dwie próby doręczenia przesyłki. Zmiana adresu dostawy w trakcie doręczenia jest bezpłatna jeżeli nowy adres jest w obrębie pierwotnego oddziału.

    Na liście przewozowym oprócz adresu jest wpisany numer telefonu kontaktowego podany przy składaniu zamówienia, co pozwala Kurierowi na ewentualny kontakt przed próbą doręczenia paczki. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przy próbie doręczenia przesyłki.
    Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek o wadze powyżej 30kg (również przesyłek na palecie), dlatego przy cięższych przesyłkach Klient musi być przygotowany na ich samodzielne wniesienie.
    Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest istotnym elementem oceny zasadności ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu lub brakujących sztuk.
    Koszt transportu umieszczony jest przy każdym produkcie i naliczany jest przy składaniu zamówienia. Aby sprawdzić jaki będzie ostateczny koszt dostawy Twojego zamówienia należy dodać wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybrać formę dostawy i płatności.
    W chwili odbioru przesyłki kupujący powinien w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania  zewnętrznego. Sprawdzenie zawartości przesyłki jest możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu płatności. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego zewnętrznych uszkodzeń przesyłki lub zastrzeżeń co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości przesyłki, Klient powinien sporządzić w obecności kuriera protokół szkody.  Dokument powinien być sporządzony w dwóch jednakowych egzemplarzach, z których jeden pozostaje u Klienta. Protokół szkody stanowi istotny dowód w postępowaniu reklamacyjnym, jednak nie jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji.


Powrót do góry